tisdag, november 27, 2007

i'll be your thinspiration

jag vet att man inte ska skriva sånt här på sin blogg - det står det i aftonbladet - för då kommer alla råna min lägenhet, men jag ska till marocko på torsdag. jag tar med mig det mesta men vill ni sno något så finns det två mikrougnar, en 90tals stereo, en flaska gordons, en halv flaska danzka, en megabred teve som ni aldrig kommer orka bära ner för trappan (jag bor på 4:e våningen), kanske hundra CD, fryst lax och en lemon. resten tar jag med mig.

nej, fan, min röda jacka!fan

min nya dator har en webcam och jag har precis upptäckt iChat. alltså snälla ni måste lägga till mig där. så fruktansvärt roligt - t.ex. jesper, vi kan sjunga kareoke tillsammans GBG vs. malmö herregud.

först ska jag bli solbränd och snygg och smal

imorgon ses vi
i stockholm city

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vi kanske kan ses och iChatta tillsammans i STHLM imorgon. Har en massa möten på förmiddagen men är fri för lunch om det passar herrn?

onsdag, 28 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home