söndag, oktober 29, 2006

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt


KÖRKORT
Bil
Matservis
SOFFBORD
Ica kort
HEMFÖRSÄKRING
EGET BOENDE
Fast inkomst
KÖKSBORD
Finglas
BETALKORT
Toarullehållare
DUSCHDRAPPERI
Barn
Sambo/make/maka
Spelar bingolotto
Tippar på lördagar
INTERNETBANK
Organiserat skafferi
Färsk mat i kylskåpet
Slänger dina håliga sockar
Går på reklamer på tv
Har fläckbortagningsmedel hemma
Pensionsfond
Sopsorterar
Prenumerar på någon dagtidning
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning
Letar middagstips
Blir arg när skorna inte står på sin plats
Får majoriteten av post i räkningsform
Har en stavmixer
Äter söndagsmiddag
Försöker att inte svära
Sorterar tvätt
Har en krok i badrummet märkt "Gäster"
MOBILABBONEMANG
Hemtelefon
Veckohandlar
Medlem i hyresrättsföreningen
Gardiner
Dukar
Överkast
Kuddar för prydnad
Fler än 5 kryddor hemma
Fruktskål på bordet

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Darling, har du lagt märke till att jag har din rubrik broderad i korsstygn i min hall?

måndag, 30 oktober, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

ja, det vet jag
gjorde ju kullerbytta där i onsdags.

vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år
dom säger bla, bla, bla, bla
fattar ingenting
du svarar cha, cha, cha, cha
ni får mig vart ni vill

fredag, 03 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home