fredag, december 22, 2006

Mina nyckelord 2006


techno ”euro är en hundbajs under sängen eller inte.” hjärtat pumpar snabbare, jag känner efter och hittar vägen själv
indiesåsse, gjorde bort mig fett men det gjorde alla andra också
hårt arbete
big brother jessika, laguna beach, entertainment now, o.c., summerland, one tree hill, young sexy and… stockholm:
1: fritz cormer och riktigt fittslickigt att vara nitton
2: indian star, meral, nätter utanför big brotherhuset
3: f12, spyan, nacht, olssons video, grodan, slave 4 u, slut på endorfiner
språk: crfn & sen fanns det inget mer eller så slutade jag leta
språkbulk, proteintillskott, DECAromanen
jt leroy, möllanhipsters???
min röda jacka, emo och ebm "that’s goth!"
ful är lika med smart eller lat=lat eller ful = budskap
pophögern slutar hymla & börjar heila
allvaret kom ifatt, kanske, eller, håkan hellström will grow old and die too
vänsterhäntregi & stars are blind
hybris&makt, jag är filmregissör, jag är bättre än alla andra – jag är en känd person = det står om mig i tidningarna
förfulningar/själväckel: piercing, solo, spy bar, baby, dumsnygg var det ja
helltown blev en dimma
tommy lee börja på college, skugge efterfrågar freshness
katemoss och KOTC: ni kan inte röra mig