tisdag, december 26, 2006

That's goth, oh so goth and sweet and goth

Such a succes på Katten och vår spelning. Toppade sista timmen med såna technodänger ni aldrig fattar är sanna. Bodzinremixen av Like a pen, Chris körde Bombdogs och Crazy Rekorder. Så värt, so worth. Träffade alla gamla kompisar från Helsingborg, ungefär femhundra stycken. Roligt var det. Lovar, Hanna. Blev full och har glömt vilka jag träffade, drömde om dom, blandade ihop dom, ansikten shit, inga ansikten alltså, bara "wasssssup". Gick till the tivoli och klockan fyra, eftersom Fabriken stängde klockan 02??? Eller började spela chillout i alla fall, eller jag fattar inte? Det är meddelemsklubb, man kan ha öppet till när man vill. Det kan vara som meatpackning district i nyc. I alla fall, jag gick till the tivoli, hade inget alternativ och the tivoli vet vi precis hur det är på. Precis som m-f vanligt, nice and sweet.

Jag var så jävla ful. jag sa: "jag är inte killen du letar efter"
hon ba: jo
förrra året polisanmäldes kvinnomisshandel i 24000 fall i sverige.
äckligt äckligt

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha,okej!
Love

tisdag, 26 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vi sågs nog tror jag
/Jesper

torsdag, 28 december, 2006  
Blogger Sebastian Derle said...

Och fyra procent av anmälningarna gick vidare till domstol. sick sick

Hanna, det var INTE kul på Katten! Men Frost var där. Letade nog efter dig ;)

Lunch på Tamnack efter nyår, Marre?

torsdag, 28 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahahhaha! Frost! Herregud!!

torsdag, 28 december, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

sebbe: lätt. då börjar allvaret igen.

jag gillar frost. komigen. han är trevlig

söndag, 31 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home