torsdag, februari 22, 2007

om döda kunde blogga

tyckande har tydligen inga konsekvenser, så det här kom just in: ryan phillippe har blivit ihop med nikki reed. eller var det nikki sixx. och är jag förfärad? vet ej.fuck this town has got the youth of me. alltså ge mig knark, snälla, ni såg hur det gick för kate och jag vet att ni har

och utan att posera nu: (Malin Ullgren om Tiina Rosenbergs L-ordet att hon provoceras av kritiken mot den välanpassade, straighta flickan:) ”Jag är inte så intresserad av en feminism som inte är solidarisk med också de mest föraktade.”

Ramqvist: "I vilka sammanhang står den heterosexuella vita friska medelklassen utanför? Var går gränsen mellan att proklamera kvinnosolidaritet och att krama sönder konflikter? Vem är den feminist som har råd att vara solidarisk med allt och alla?"

igår ringde ordfront och vill förnya prem, men arena säger ni?

--
grattis till beautiful filippa idag!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag saknar dig.

torsdag, 22 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home