måndag, februari 26, 2007

sleep over

turning torso försvinner upp i himlen som babels torn

hemma har jag möblerat om. skrivbordet står mot fönstret nu. så när ni åker parisehjulet i sommar kommer vi att kunna vinka till varandra. jag vill det
--
jayne mansfield dog i en bilkrasch 1967. 34 år. hon hade kämpat i tolv år för att få respekt i hollywood men det var allt för inget. och precis så är det, det är bara fakta. Det hjälper inte att vara känd om du vill undgå döden, det hjälper inte att vara rik, det hjälper inte ens att vara snygg

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har som tradition att åka hjulet den 28/8 vid lunch varje år. titta ut då så vinkar jag! Love!

måndag, 26 februari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

hanna: vinkar givetvis (vinkar varje dag),men varför just den 28 augusti?


och förövrigt, det där med torson: alltså jag försökte inte vara poetisk utan det var så dimmigt idag att man inte kunde se toppen. bara så ni vet. speciellt du, martin

måndag, 26 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Det är min födelsedag!

måndag, 26 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home