lördag, februari 24, 2007

Something's outta order, people in the corners, don't you see it?


En grej med bloggar att man ska namedroppa folk man hängt med på sistone, för då blir alla så glada när de får se sitt namn. Så here I go: Igår var jag ute på jeriko med mina bästisar sara, dhani, marie och en tilll som jag inte säger vem det är (gissa?). Vi hade det så jävla roligt och är världens bästa kompisar! yes!

En sista grej. Kanske kommer göra er besvikna dock. Jag skriver bara den här bloggen för att sara stridsberg ska lämna sin fru och bli ihop med mig istället.sorry

brittan goes m-f insane!finaly

- Fuck you! Go fuck yourself!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Tack för grattiset :) såg det först nu. Du e beautiful med!
Filippa

söndag, 25 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home