söndag, april 15, 2007

let's hug it out bitch

amen va fan är det här. satte i den feta diamanten jag fått av hanna strax innan jag gick på jeriko. drack några drinkar, kanske nån för mycket. kommer hem. det värker i öronsnibben, alltså den är inte liten. tar av den och går och lägger mig. drömmer om och om igen att jag går upp och sätter i den gamla ringen, vaknar, har uppenbarligen inte gjort det.

får inte i skiten. håljävlet har växt igen över natten.

igen.

alltså fuck this shit!!!! men nästa sätter jag i näsan. sätter i rätt direkt, rör inte.

nu ska jag ut och springa. fattar ni den, fucking addict

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du, ta ett nytt hål igen!! Sen när det väl har läkt är det inga probs. Du kommer kunna gå örhänge i ett år utan att det växt igen. Du fixar det här! Love,h

söndag, 15 april, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

ok.i guess. men jag vill ha i den feta diamenten direkt jö!

måndag, 16 april, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home