onsdag, december 05, 2007

marocko del 4 (sista delen)

helt magiskt.

åt fantamig ett halvt lamm igår så mina d’angelo höftben liksom…asså fan måste simma tretusen meter idag.däremot har mitt brolinface läkt ner till normaltillstånd, redo för svullas upp igen med vemsom på fredag. Dock! ERKÄNNANDE: jag har glömt att sola mig under armarna, märkte det igår och har försökt åtgärda under dagen men det är inte lätt, sorry

Igår blev jag stoppad av en jävligt arg polis för att jag promenerat rakt in på kungens strand – jag tror han ville skjuta mig, men min franska asså, putain! så kass!så jag vände bara och gick därifrån.
”Han skjuter mig inte i ryggen”, tänkte jag, ”han skjuter mig fantamig inte i ryggen”

Ochn vet ni!jag känner mig jävligt laddad för att hitta på något nytt nu. den här sprängstoften jag sitter på när jag inte censurerar mig asså herregud: exempelvis, man kollar upp i himlen på en stjärna så fin, fast man inte ser den eftersom den är för liten och eftersom den är omringad av miljoner andra stjärnor, och man ser bara ljuset, reflektionen.
Det
är
upprörande!!

På det sättet känner jag att jag skulle kunna skriva en bok nu
om jag var tvungen att skriva den på 72 timmar
nästa vecka
!!!!

apropå det har jag läst ännu en bok här nere i mörkaste nordafrika, ”intet” av janne teller på rekommendation av…hanna?emelie? den var liksom väldigt bra, men också väldigt vuxen. Jag hade aldrig pallat läsa den i högstadiet, precis som jag aldrig pallade läsa flugornas herre – det är för extremt, har ingenting med mitt liv att göra, eller verkligheten. Men som vuxenbok, wow!jag satt på helspänn hela tiden. Sen läste jag ”ibland bara måste man” av david levithan som ligger på samma förlag som jag, den var också bra; rolig och fin, kanske lite väl disney men men allt måste inte vara bret easton ellis, kräk, våld och porr

Imorgonkväll kommer jag hem till mitt käraste malmö.jag försökt att inte tänka på manuel, manal, emil, kalle och alla dom andra som har gjort bushtu-kompletteringar utan mig. Jag hoppas att det har gått bra, att dom har haft kul, att dom hållt reda på 180grades vinkeln, att jag inte hade behövts till något särskilt och att jag inte missade något mer än precis så fantastiskt oförutsägbar en inspelning kan vara – så underbart och så stressigt. Aldrig mer ska jag missa det. även fast jag är glad att jag slapp kylan på fotbollsplanen, sorry people

Igår kväll satt jag med en möjlig spellista till juldagsfesten på teaterkatten i helsingborg där niklas, chrismath och HOST HOST jag ska spela skivor – välkomna dit – jag grundar givetvis med smek av R kelly och sen rakt över till bombastisk kärlek med bobby brown

Och…resten… you know, jag har all tid i världen i mina händer, ni vet, jag har ju redan sagt det; likgiltig för kulisser och statister, utrustad med ett ganska gott hjärta, och sa jag det, eller gömde? att du var sötare än dom men jag slängde bort det igen.
Och sa du då:
egentligen är du inte kär i mig
och egentligen är det okej med mig
för jag blir aldrig kär i nån
sånt där är slöseri med tid…
men då slösar vi bort våra liv

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

åååå håååkan!

fredag, 07 december, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home