söndag, januari 21, 2007

you fuck 'em and leave 'em


Alltså Booka shade levde väl inte upp till några förväntningar direkt, om det nu skulle finnas några. Men en timmes kö utanför jeriko i fucking m-ö är ju inte normalt, och att det är så svennepackat att man inte kunde dansa när det står två tyska töntiga darudekopior på scenen och skojdansar med trumstickor är rätt sick. Föredrog att höra kornel spela dom på spyan eller özze på f12 i somras i lagom blend. Okej, dom har några dancehitz for clubkidz men jajaja, gissar att många som skrev upp dom förra veckan kommer skriva ner dom denna... nu ser jag fram emot att martinez ska spela på different den 3:e februari.det blir sweet.

Det bästa med gårkvällen var nog att linda och jag drog i oss varsin tia vodka och en öl en kvart innan stängning, så jag kunde somna gott.tack

-------------------------

21.05

När jag köpte en sub i veckan så stod det en man framför mig som beställde och han sa hela tiden: Vi tar grovt bröd, vi tar utan gurka, jag tror vi kör på italiensk dressing. Jag ba kolla mig omkring. Såg ingen annan. Trodde han vi skulle dela på den eller

nu: gabriel&dresden remixen av özgurs "changed" is so fat, i'm dancin with myself

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

tia? är det ens lagligt att servera det i sverige?

söndag, 21 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

haha inte mycket e lagligt i swe :)

fcuk the goverment!

söndag, 21 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

en nia då

söndag, 21 januari, 2007  
Blogger Sebastian Derle said...

En Mörrdare? :=)

måndag, 22 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home