söndag, januari 14, 2007

söndag

Myspace Codes, Myspace GraphicsMyspace LayoutsMyspace Backgrounds
Snygga regissörer: Richard Kelly, Wes Andersen, Alejandro González Iñárritu, Noah Baumbach, Jacob Aaron Estes

Fula regissörer: Spike Jonze, Paul Thomas Andersson, Christopher Nolan, Miranda July, Richard Linklater, Michel Gondry

----------------------

Alltså Elephant. Kan vara den bästa film som gjorts. Vet att jag skrev tidigare att det var Indian Runner, men man får väl ändra sig? det är en sån film jag önskar att jag hade gjort. det är rimligt tycker jag. ok lite hybris, men det får det vara så. jag skulle kunna ha gjort den.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

PTA är fan skitsnygg regissör!

söndag, 14 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

fan, du har nog rätt. han är rätt snygg

söndag, 14 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

bryan singer är toksnygg

söndag, 14 januari, 2007  
Blogger Sebastian Derle said...

Dude,

Nog för att du tränar hårt, men drar du i dig speed också? He he. Har också haft problems med spam på min kommentarruta. Har fått ta bort typ alla kommentarer och satt igång "modyfying comments" (under settings). Do it. Do it.

måndag, 15 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

miranda july är ju jättesöt.

fredag, 26 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home