onsdag, januari 17, 2007

räddaren i nöden

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
skrev till 04 inatt.det är klychigt men det är då det funkar bäst. tyvärr har jag vissa problem med min kaffekokare. alltså jag är så oduglig, sorry som fan. men den läcker, så hela köket är fuktskadat nu. jag ställde den ovan på en glasskål som hela tiden blev fylld och började rinna öve. jag la en handduk på golvet. men för att få en kopp fick jag skopa i flera liter, fem droppar per skopa ner i termosen. det sjuka är att jag kommer fortsätta koka kaffe på det sättet. jag gillar fanimig mina vardagliga bekymmer. precis som tevekontrollen. har kollat på teve två gånger de senaste veckorna på grund av att jag inte batterierna varit slut. men så iförrgår köpte jag ta mig fan nya, och stoppa i, men funkade dom? nej! samma skit.

det är allt jag tänker berätta. jag skulle förstås kunna tala om vad jag gjorde sen, efter att jag skrivit klart, men jag har ingen lust. det har jag verkligen inte. såna saker intresserar mig inte för ögonblicket. en del frågar mig ifall jag tänker anpassa mig bättre till min omgivning när jag blir äldre. enligt mig är det en ytterst dum fråga. jag menar, hur man man veta såna saker i förväg, innan man verkligen står där? det kan man aldrig veta. jag tror jag kommer göra det men hur skulle jag kunna veta det idag? det är faktiskt en ovanligt dum fråga.

det behövs en dylan i malmö.
och en valerie.

7 Comments:

Blogger Sebastian Derle said...

Bob Dylan? Han finns. I min radio.

onsdag, 17 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker du är mer lik David än Dylan.

onsdag, 17 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

alltså fysiskt lik menar du? du tycker jag är ful? eller att jag är grym på att dansa i mchammer byxor?

onsdag, 17 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Njae, kanske inte fysiskt liik, haha! Men Dylan...alltså hur ofta ser jag dig stå lutad/halvsitta på huven på din röda Porsche medans du röker en fransk cigg o väntar på mig eller någon annan?!

onsdag, 17 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

kanske när jag fyller 30?

onsdag, 17 januari, 2007  
Blogger Sebastian Derle said...

Danne har fyllt 30!

torsdag, 18 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

"We'd better go before the Porsche turns into a pumpkin." - Dylan McKay

torsdag, 18 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home