torsdag, januari 11, 2007

modaliteter. vain



regissörers utseenden tråkar mig. måste alla var så fula. jag önskar jag kunde tillhöra den övre kategorin; hunkregissören/bratdirector (dodgeball) istället för den undre loserauteuren (half nelson). allvarligt. typ sofia coppola ser så filmregissörig ut.nördig. tänk om peter siepen hade varit lukas m. sweet

apropå det:
emil lärde mig en ny träningsteknik igår. han säger att dom använde den i spetznas. den går ut på att istället för att göra typ tre reps med 10 i varje, så börjar du på 3, vilar, sen 6, vilar, sen 9, vilar, sen 12, vilar, sen 15 till du inte orkar längre. då pausar du ett par minuter och börjar om igen och försöker nå samma grad som sist. sen upprepar alltsammans till du inte pallar överhuvudtaget. sen byter du till nästa muskelgrupp och börjar om. om och om igen. nackdelen är väl att det kommer ta flera timmar.
fördelen är uppenbar.

-------------------------------

why not: fick ett brev från göteborgsfilmfestival idag. emil och jag är nominerade till bästa scripta på plexidraken. det ser inte bra ut.

-------------------------------

"Årets utländske artist blev Timberlake, Red Hot Chili Peppers årets grupp, Pink gjorde årets album medan Gnarls Barkleys "Crazy" utsågs till årets utländska låt", Göta Kanal 2 har setts av över 600 000 pers och en halvkänd skånsk filmregissör tog livet av sig tidigt igår morse.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

You're a hunk in my book, baby

fredag, 12 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

det var det enda jag vill höra!

söndag, 14 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home