torsdag, januari 18, 2007

How can she fall for you if you're not there to catch her?


Alltså, O.C. är så dåligt nu.jag missade visserligen den senaste säsongen, men vi vet ju alla hur det blir. Dom börjar college, måste åka mellan olika städer för att träffa ”the gang”, börja med cagefighting och presenterar nya omotiverade karaktärer som kommer bli saved by the bell: the new generation. Vem kommer bli kvar då? Vem blir sherman i band camp?hade inte adam brody varit ihop med rachel bilson hade jag ju sagt SETH med fet stil.

Nyheter:
Summer är obekväm som hippie och ser äldre ut än julie
Seth är exakt likadan som tidigare förutom att han fått kantigare huvud.lite mer drag alltså.
Ryan har blivit badboy igen.alltså har slutat skoja överhuvudtaget.och ser ut som han är 30.
Sandy och kirsten har blivit cindy och jim.
Kaitlin är läskigt lik marissa och pratar likadant.och hon har två polare som är så vaga harold & kumar att Tobey Maguire är den nya jack nicholson i S.F.W

jag har fortfarande inte bytt till nya blogger.man borde göra det va?
sjukt fegt

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

att ryan ser ut som 30 kan bero på att skådespelaren som spelar honom är född 1978. lika gammal som dig mao.

torsdag, 18 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

hej ola
min enda OC-tittande läsare

tror du jag tyckte jag var fiffig som la upp en bild som bara påminde om OC gänget på avstånd eller?
jävligt fiffig

torsdag, 18 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home