torsdag, januari 04, 2007

blä

jajajajaja
fuck me.
-----------------------------------------
mina batterier i tevekontrollen är så svaga nu att jag bara kan sätta på teven med den kanalen jag vill se. kan alltså inte sänka eller höja volym eller ändra kanal. sen går det att stänga av också. men vill jag alltså ändra kanal måste jag stänga av och sen sätta på igen med den nya kanalen. och det går inte att ändra kanal ens framme på sjävla teven. hur mycket suger inte det

dom har en liten annan variant på fjorton suger affichen i tjeckien. lite mer ostig helt enkelt. fan, jag har en massa dissade affichförslag nånstans som sonet gjorde. dom borde jag visa upp här nångång. shit, i början var det mer så som i himlen. vilken megasuccé det hade blivit om vi fortsatt med den kampanjen.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sluta tyck synd om dig själv!
Har man så fina murgrönor målade på väggarna som du har , har man inget att vara ledsen över.
Och förresten så är det party imorgon, det delas ut glowsticks i ett av rummen, det kan väll vara något för dg?!
Love!

torsdag, 04 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

jag hatar mina murgrönor, hanna.men pallar måla om nu när jag precis har målat 200kvadrat två grr

men vet du vad?
ikväll ska du få ditt fina danskskallehalsband som du har vunnit!
gött va?

fredag, 05 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

asså get on the internet. får spel

fredag, 05 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home