måndag, januari 01, 2007

Jag har inget att sätta på mig

Jag läser trendforecasts för nästa år och vill spy. på själva konceptet alltså. att "se in i framtiden" och att bestämma vad som är bra/sjukt/gross innan det finns. antingen helt tomt, verkligen, typ hyllar sin polare eller konstaterar att hiphop är sweet eller ba: höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö jag dissar nån som många gillar och säger ett fult ord. meningslösa icke-PK utlåtanden/personangrepp som ska provocera, där innehållet är bara nån slags förpackning för att göra själva avsändaren intressant borde dö om det inte vore för det här: (per hagman från typ darling) ”var snäll och artig, endast de tommaste och ängsligaste människorna använder sig av otrevlighet som sista utväg för att göra sig intressanta.”

just det, nyår.
på tolvslaget kollade nicke och jag på constant gardner och skålade i glas med vatten. 2007 är året jag blev ful, lite mer ensam och real på ingens bekostnad. ses då

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skrev en trendforecast 2007 för japanska Elle Deco. Jag marknadsförde bara mina kamrater och klienter och gjorde mig sedan rolig över form och färg och annat som jag inte har en aning om. Rådjur kommer vara jävligt ute 2007, bara så du vet.

Nyår var den bästa på länge. Nic's lunch var höjdpunkten. Varför var du inte där?

måndag, 01 januari, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

nyår var grymt såklart!
jag sov tyvärr förbi både nics lunch och min tvättid och sen gick jag och målade hela dan
synd att du inte kom hit och hängde på kvällen, det var soft

jag tänker inte bråka om din trendforecast
den var säkert jättecharmig

tisdag, 02 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

charmig? den var trevlig!

...men du, var inte "ett glas vatten" lite underdrivet?

onsdag, 03 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home