onsdag, januari 03, 2007

the face

Jag är så dålig på ansikten. Jag vågar inte kolla på folk längre för jag är rädd att jag känner dom men har glömt hur deras huven ser ut. Alltså det är sjukt. Jag träffade sarah när jag var med i århundradetssjuka ölhävartävling på tullakrok festivalen i ängelholm. Jag stod på en planka ute i rönne å och drack sexton öl på två timmar. Sen började jag prata med en tjej som jag trodde jag kände sen ett år tillbaka, men det var visst sarah.det berättade jag ju aldrig för henne kan säga

Och alltså: Den som har lagt upp min @jern adress på en spamlista kan ju gå och dö

---------------------
ska sluta tjata om sarah
spela roll

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

tror du surfat för mkt porr och därigenom lagt till dig själv på spamlistor

onsdag, 03 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home