torsdag, januari 25, 2007

gigolo


tillbaka från sthlm som jag älskar men inte under bara en dag och inte med försenat tåg och flyg. så trött. bra möte med sonet. snart händer det grejer. sen fick vi ett annat intressant förslag som kanske inte var helt oväntat, att ta ställning till. träffade ivica i gamla stan och drog stories på ljugarbänken vid fönstret. träffade anna &janina som ska göra pr för min bok, och alltså en rolig grej, nu läser dom det här, men ändå: emil ba (när vi kommer in på kvarnen): men hur ska du veta vilka det är? ja ba: jojo, men hon sa att dom var blonda. haha, tur att dom kommenterade det sen. jättefina var dom i a f, no worries. sen skulle vi lösa en sudoko på arlanda. jag fattar seriöst inte. efter en halvtimme fick vi rätt på en siffra, sen ba "klart". trist att vara dumihuvet. kom på en annan grej att jag har aldrig läst fysik eller kemi. eller jo. lite i nian. men då fick jag en etta. som sagt.

imorgonbitti: espresso med hanna, sen möte med saga, förhoppningsvis en donut, nej! just det bantar. ingen donut. åt en hamburgare idag och fick ångest, ville spy upp den. jaja. sen ska jag skriva hela natten. och äta tonfisk med majs.

godnatt (shit vilken margret-bloggning det här blev)
--
Nu: solosidan. nån som har något uppslag? relationer, hur killar är etc...
--
jag är så pinsam. 1: har på mig samma t-shirt som jag hade igår och nojar över att bli påkommen. och en grej till: skriver ungdomsroman och lyssnar på kents storängsbottenspelning i sthlm. helt fel. borde lyssna på idolskivan och glo på hej barberiba, som kidsen gör!
hoho.
--
alltså jag skojar om bantningen.
mådde i o f s dåligt av burgaren. och jag åt aldrig wienerbrödet.